вторник, май 13, 2008

В краткосрочен план

Future Shorts познавам от едноименния канал в Joost. Познавам дори е силно казано, защото единственото, с което ги свързвам, е логото им.

Вчера покрай Ванина научих, че тия FSъщност са си един истински лейбъл/фестивал за така любимите ми от 4oUferFilme късометражни произведения на седмото изкуство. Споделяйки невъзможността да присъствам на българските прожекции, изгълтах няколко филмчета в YouTube.

Особено ми допаднаха Right Place и един Pазказ за съществуването (ми).

6 коментара:

  1. оо аз съм също от феновете на futureshorts, и препоръчвам "Паяк" :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тъкмо след това го гледах. Много е хитър.

    ОтговорИзтриване
  3. Тва последното като съветите към жените за оназ нашата тема, а?

    ОтговорИзтриване
  4. Да, точно :-D

    Няма спасение за жените...

    ОтговорИзтриване
  5. Какви са тия съвети към жените?

    ОтговорИзтриване
  6. Според криминалните статистики -- твърде безполезни.

    ОтговорИзтриване