сряда, ноември 22, 2006

Плик за писмо

Еми ебати рядката стока, заклевам се! Половин час обикалях из центъра за един такъв и няма, братче.

Всъщност има. В КОМПЛЕКТ ПО 100! Дададада, дайте ги по илядо, ващо мами едротърговско! Аз до края на живота си няма да пратя толкова писма, за къв са ми?

Най-странното е, че поздравителни картички - има и за погребения! - продават дори в ония книжарници, където влизаш само ако търсиш "Одисей" с дебели корици и златни букви, а обикновени хартиени пликове - йок. Вече преодолял притеснението си, все пак попитах в две такива. И в двата случая следваше поклащане на глава, а после със съзаклятнически поглед ми бе предлаган един "който имаме тук". Всичко това допълнително с едно оглеждане и мръщене от страна на продавачките, сякаш не плик, ами кока търсех, по дяволите. За съжаление тайните запаси бяха малки по размер и не ми вършеха работа.

Утре, в паузата между лекциите, ще се търчи до книжарницата до уни - там зная, че има.
Смятай, докъде я докарах, да си правя план за такава покупка.

2 коментара:

  1. Че в пощата няма ли? Аз никога не съм пращал писмо и винаги съм се чудел как става, дали трябват някакви марки и винаги се отказвам като си помисля колко неща не знам. :). Сега хептен ме отказа.

    П.С. Одисей е много хубава книга. ;).

    ОтговорИзтриване
  2. Е тъй де, има - във въпросните разфасовки.

    ОтговорИзтриване