Когато го има, несъмнено най-важният елемент в един текст -- по простата причина, че е първото, с което читателят се сблъсква. Слабо формулираното заглавие не задължително отказва от четене на текста, но сериозно повишава вероятността за това.
Огилви например осъжда използването на т.нар. "слепи заглавия", които добиват смисъл едва с прочитането на текста. За рекламата това може и да важи, но лично намирам всякакви игри на думи, метафори или забавни словосъчетания за най-атрактивните заглавия. Що се отнася до дължината им, по мои впечатления, повечето от заглавията в тоя блог са от 2 (съществително и определящо го прилагателно) или 3 (две съществителни, свързани с предлог) думи.
Преди време разбрах, че CNN правят стабилен бизнес с тениски с щампи на красноречиви заглавия от информационния им поток, а малко след това се сблъсках с един бисер от българския такъв.
неделя, юли 27, 2008
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Много хубава идея е това с тениските или поне мен силно ме привличат. :)
ОтговорИзтриванеТоку-що получих спам със заглавие "Man killed by flying cocktail glass" и текст "Kids fight over baseball, parents stand on the sides watching".
ОтговорИзтриванеА представи си в-к Шок да почнат с такива тениски. Дали няма да отърча за една "Ути гасне от цироза" в M-размер :-D
Хахаха, и аз бих си взела, само като я видя и ще ми става смешно. :D
ОтговорИзтриванеMeet Japan's 73-year-old porn star е само за мен!
ОтговорИзтриване