петък, юни 09, 2006

Кока

Миналата седмица, за първи път от близо година насам, пих кола. Нямах много работа зад бара и реших да разнообразя редовната киба (Kirsch + Banane) с нещо посвоему ново. И понеже количката доста се харчеше, по едно време ми изчатка нещо и си налях една чаша. Опитвах я като за първи път - първо внимателно, усещах мехурчетата по езика си, вкусът беше почти непознат, но ужасно приятен.

Факт е, че наистина не бях близвал кола от сума време, с изключение на малкото количество в Dimix и Mixery, които исках да опитам (btw и двете са кола+бира и, ти майтап си правиш, ама като нищо да колабираш от подобна пикня). На следващия ден (следващата нощ по-точно) оправих още 2-3 чаши, с което, струва ми се, окончателно преустанових тъпата кола-диета, която и аз не знам защо си бях наложил. Еми ебал съм го, преди няколко седмици пък пуших, ама айде стига прегрешения. Няма да се наливам като преди, но определено ми влиза в менюто. Ква е файдата като не пия? Не съм умрял в абстиненция и все пак, май рекох и предния път, - като ми е вкусно, ще си консумирам. Грабнииииииии!

2 коментара:

  1. Беше инцидентно. Инак знам аз.

    ОтговорИзтриване
  2. Инак знаеш ти, първо... после.... накрая ще вземеш и да пропушиш. :).

    ОтговорИзтриване