четвъртък, юни 15, 2006

Minoriteam

След като Tim_Logik бе така добър да ме насочи към нечовешки смешния дебют на Korgoth of Barbaria, нямаше как да не разгледам сайта на хостващия канал - [adult swim]. Както винаги, първо се насочих към секцията downloads/goodies, където следният тапет ми хвана окото:



Може би нямаше да стопля веднага, ако не беше описанието отдолу, гласящо "The greatest racial stereotype superhero team that ever was!", на което здраво се изхилих. И след като расистките вицове са ми така любими (сега, нито мразя евреи, нито бия чернокожи, ама да им се смея далеч не ми е неудобно), подобен сценарий естествено намери добър отзвук у мен.
Или как ти се струва идеята за арабски петролен милиардер, афроамериканец-спринтьор, евреин-олимпиец (хм...), жълтурко в инвалиден стол и брониран хиндуист, вплетени във вечна етническа борба със сенчеста фигура с пирамидата на всевиждащото око вместо глава, подпомагана от корпоративна стълба (wtf?), расистки Франкенщайн и човек, който всъщност е тест? Е няма такива персонажи :-)
На страницата на сериала можеш да поиграеш и расистка дама.

Да живее толерантността!

1 коментар:

  1. Гледай да не разберат немците на какво се радваш да не те екстрадират. :D. Иначе wallpapera е супер свеж, сложих си го на десктопа. А игричката тепърва ще я разцъкам малко. :).

    ОтговорИзтриване