сряда, февруари 11, 2009

Събуждане по телефона

Изрод! Събуди ме два часа преди часа, за който си бях нагласил алармата (това, че ставам късно, няма никакво значение), за да ми обяснява новата оферта на o2. Гаден директномаркетингов изрод! Възползва се от неблагоразумието да вдигна, уязвимостта ми непосредствено след събуждане, любезността да не затворя и наивността да кажа "окей" в смисъл на "разбирам за какво ми говорите", което тя прие като съгласие за смяна на тарифния ми план. "Ще ви изпратим потвърждение." Шшш, лелче! Ти луда ли си? "Ама това е по-добре за Вас, ne?" По-добре за мен е да поблагодариш и да затвориш скоропостижно. По-добре за мен е да не ми се обаждаш изобщо, особено от потиснат номер, и да ми пилиш с куците оферти на гадния си оператор, чийто клиент няма да бъда още дълго. Изрод!

Между другото сънувах, как Юксел Кадриев опъва Ани Салич. Яко.

3 коментара:

  1. Ахахааха, дада! Тия изроди дет не спят и си мислят, че и ние чакаме да ни звъннат в 4 сутринта.

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен17/7/10 02:38

    ko staa tuka uaaa!?

    ОтговорИзтриване
  3. Добър въпрос. От около пет години и аз си го задавам.

    ОтговорИзтриване