Съгласно твърдението на Теодор Гайгер, че повтарящата се реклама постепенно наслагва "тънки слоеве на познание" у реципиента относно рекламирания продукт, след четирийсетия спам мейл, изпратен уж от социална платформа на име FanBox, последната нямаше как да остане незабелязана. От няколко месеца мнимите й юзъри един през друг ми пращат снимки, клипове, целувки и Барак Обама. Народът си умира за мен!
Но питам аз: съществува ли изобщо такъв сървис -- дори само с близко по звучене име (Facebook всъщност никак не е далеч) --, който истинският подател да използва за прикритие на очевидно нечестивата си цел? Гугъл ми показва някакъв онлайн десктоп...
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар