С оглед на зарибяващия му трейлър, Eagle Eye е баси простия филм. Дори не е от ония, на които можеш да се присмиваш, измисляки си собствен сценарий. Просто е тъп. Срам и позор връз господин Спилбърг, както и ордата останали активисти в надписите накрая, един от които -- с неповторимата фамилия Smrz.
Естетиката на CinemaxX -- от уебсайта, през авторекламата и подбора на филми, до местоположението им в Триер -- обезпокоително се доближава до кича, въплътен от моята любима (а)социална група в града. Същата -- с явно представителство сред публиката в киното.
В духа на консуматорската лакомия, която олицетворява, киното предлага не само абсурден годишен и полугодишен flatrate (рекламата за който е плиткоумно сексуализираният видео-банер, чийто звук спря при посещението на сайта), но също така пуканки и безалкохолни в непосилни за човека разфасовки.
След като последния път очевидно сгреших със "среден" размер, половината от който остана под седалката, а на сутринта от еднолитровата кола още ми се пикаеше, снощи прибегнах към детския (die Ich-hab-zwar-Hunger-nehme-aber-gerade-ab-Größe, както указва опаковката), който впоследствие се оказа не само недостатъчен, но и само с 40 цента по-евтин от следващия, който щеше да ми дойде точно. Накратко: две шепи пуканки и половин литър кола струват 5,80, нормални + 0,75l -- 6,20. Ебати и ценоразписа, за Preis-Leistungsverhältnis-а да не говорим.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
За пореден път се изненадвам, че филмите при вас така закъсняват по кината. Много ми е странно. И дано си ял солени, а не сладки пуканки. ;)
ОтговорИзтриванеФилмите не закъсняват, просто не гледам премиерите. Пуканки ядох сладки.
ОтговорИзтриване