сряда, май 03, 2006

When in Rome

Do as the Romans do. Триер не прави изключение (да не кажа, че местните го водят по-стар и от Вечния град, ама те не са много в час, така че anyway) и понеже тук разбираемо родната ми реч не се харчи масово, интеграцията протича и на езиково ниво. Всъщност предимно на него, защото след дългите ми умувания, кое точно ме ограничава тук, стигам все до ония добри чичковци Гьоте и Шилер и засуканото им шпрахе. А то да е от най-лесните за изучаване - не е и петте години във великата езикова са колкото да не загинеш (както каза туторът, когото учехме на български - "Трябва ми само Нямам пари, Гладен съм и Обичам те.") до някой контейнер за разделно събиране на отпадъци.
Голямото интро за малката работа: Пускам си блогче на немски. Не пращя от идеи относно съдържанието, но kommt Zeit, kommt Rat. Вероятно е да се обновява по-рядко, както и с по-постнички материалчета. На първо време.
Инак тук продължаваме както досега - Liebe, Sex und Zärtlichkeit и прасета в космоса.
/me does the robot

2 коментара:

  1. Ах, вече и немска версия ли ще има. Ти хептен имаш време. :).

    ОтговорИзтриване
  2. Анонимен3/5/06 23:13

    според мен евентуална турска версия би била крайно забавна :)

    ОтговорИзтриване