петък, май 05, 2006

Другите

Тоооз съседът ве! Като се усетя яко мързелив, само хвърлям един поглед на разплутото му пред входа тяло и вече мога да запея Self Esteem на The Offspring. Бахти пича, честно - петдесетака определено го е ударил вече и ще кажа, че "страда" от липса на работа единствено в името на добрия израз, защото човекът далеч не изглежда да се оплаква от дереджето си. Дори напротив, през последните два дни (откакто времето тук го раздава съвсем лятно) нашият редовно кибичи на комплект маса + стол от евтина кафява пластмаса, решен в раздърпана бяла тениска, тесни дънки, чиито ръб фино загатва цепката на гъза му, най-селските джапанки на света и - да не забравя - черен каскет Bitburger с немския флаг. Движенията му са заучени - шишето с бирата към устата и методично няколко крачки за проверка на инсталираното наблизо барбекю. Понеже тук постоянно кряскат нещо, най-странното при което е, че не се карат, а просто в тая къща така ще да си общуват, стори ми се, че лешперът дори живеел под наем. Жив и здрав да си, чиче! И куче си има. Допускайки, че може и да е официална порода, ще го определя като чернобяло коли. То пък само вие по линейките.

И като съм почнал за комшиите, нека хвърля светлина и върху останалите представители на тая компактна маса. На последния етаж са сем. Бекер aka семейство Адамс. Не им се подигравам, щот е подло, ама все се чудя, отде е това симпатичното около седемгодишно момиченце, дето май им се води дъщеря. Бабата от приземния е култова, не движи много (сигурен съм, че танцува брейк като си легна обаче) и държи един дядо под наем. Ах не. Дядото живее под наем при нея. Така де, разбра ме. Последният ще да е претърпял сериозен инцидент, понеже пръстите на ръцете му видимо не са в пълен състав, но пък е добряга, в което се убедих лично. Бабата има и котарак. Били два, но единият вече е само снимка на стената. Единствената такава.
От другото приземно жилище само веднъж съм виждал да излиза човек, ама забравих как изглежда. Защо си мисля, че беше мускетар?
Полуетажа между мен и Адамс Фемили (търъдъръ щрак-щрак!) обитава двойка цайсатковци, които вчера имаха проблеми с канализацията. Те мязат на хора.
Във входа на дебелия биропий-пържолояж (който не е моя, пропуснах да отбележа, но е лепнат за задната част на сградата и се вижда перфектно от прозореца ми) се подвизава и един плешив обект, който съм виждал да излиза само за да се напъха в паркирания пред вратата му чевен бус, с който един бог знае къде ходи. Въпросният е интересен предимно с хранителните си навици и по-точно със склонността да ги показва публично, похапвайки на прозореца. Самите прозорци на иначе приличащото му на гараж жилище колчем отворени, винаги са подпрени я с кутия сок, я с някое шише или тава. Кулинарен магьосник предвиждам в тоя тип, но външният му вид ме плаши.
Дали не ми убегна някой... ем, хазяинът не живее тук, ама ще споделя, че кара Лада Нива и е селтак. За връзка между двете не настоявам.

1 коментар:

  1. Аз моите съседи не съм ги виждал повечето, само с тоз до мен поддържаме някакви бегли контакти - сърбин е. Днес говорихме как бил играл футбол преди ама ся вече бил дърт. ;).

    ОтговорИзтриване