вторник, януари 03, 2006

My washing machine

Както сигурно е станало ясно от единствения ми досега пост на немски, прането в Триер ми е сравнително сериозен проблем. Главна причина за това е липсата на пералня в квартирата ми, а отдалечеността на обществената, както и високите цени в нея правят нещата още по-сложни.
Офертата, която ми вкара не кой да е, а баба ми, е за някакъв странен уред, който, поставен в дълбок съд с вода, прах за пране и дрехите, генерира ултразвукови вълни, чрез които почиства последните. Тя от своя страна е била зарибена от някаква нейна приятелка, която ги продава и - поне така твърди - ползва. Чух и негативни мнения относно това техническо чудо, затова реших да проверя направо в магазина. За жалост така и не го видях, защото беше затворен, а се оказа, че се намира във вътрешността на един вход, като единственото, което загатваше за съществуването му, беше червен надпис на вратата, който гласеше "ултразвуков уред за пране ет. 1 volcano eeg". Като първи резултат от търсенето на последните две думички, google ми показа това:
http://members.bitex.com/eeg/
Текстът е интересен, indeed, и ако не беше на места безсрамно неграмотния английски, щеше да прави що-годе добро впечатление, въпреки подозрителния гаражен-ве-ес-телешоп-имидж. Ако се абстрахирам от съмнителната корпоративна идентичност на Юро Електро Груп, ме притесняват две неща:
1. Kолкото и да ми обясняват, че джаджата is provided with extremely reliable el. protection, си представям, че все едно пльосвам включен сешоар във ваната. А това стане ли, мога само да мечтая, съдбата ми да е като на Ник Маршал в "Какво искат жените".
2. Хубаво, дрехите се изпират. Ама кой ще ги суши? Айде, чорапите ще ги усучеш и после - на парното, но дори след центрофуга в пералнята всичко излиза влажно и трябва да съхне 2-3 дни, а какво остава за накисването в леген.
От друга страна дори да го купя, ползването му ще е временно и частично, предимно за бельо и чорапи (чорапите нали не са бельо?), поне докато си купя нормална пералня втора ръка или намеря някоя на шпермюл.
Aко не спечеля червената Hanseatic LB 1200 от томболата на OTTO, поне знаеш с какво може да ме зарадваш на рождения ми ден.

Няма коментари:

Публикуване на коментар