събота, март 28, 2009

Eating on video

Яденето пред телевизора е сигурно най-разпространената комбинация от симултанни действия. Споменавал съм, че при мен ефектът от гледане на кулинарни тв-предавания по време на хранене е значително повишение на апетита, настъпващо почти независимо от манджите -- и тази на екрана, и тази пред мен.

На пръв поглед извън тоя формат, клипът на Дафт Пънк към Revolution 909 ми е любим не само заради идеята, да концентрираш разказа върху един -- оказал се решаващ -- детайл, но и защото всеки път, когато гледам историята на лекето, адски ми се дояждат спагети. Грижливостта, с която поддържаните домакински ръце на лелчето подбират зрелите домати в супермаркета, дъхавата пара от задушаването им с лука и чушлетата в стоманената тенджера и прозрачната пластмасова кутия, от която полицаят лакомо нагъва, мигновено ме карат да се разплюнча като кучето на Павлов.

На фона на всичко това, музиката е като стръкчето босилек накрая.

1 коментар: