Ето я любимата игра на Емил Дюркхайм! Въпреки че е кръстена на японската дума за "смърт от преумора", цел във всяко ниво на Karoshi е умишленото (само)убийство на главния герой.
Набождане на шипове, смачкване, токов удар, взривяване, разстрел — по-разнообразни от методите да се простиш с живота си са само начините за придвижване до тях. Някои от последните са чиста проба пъзели, изискващи нестандартен подход, а в Super Karoshi суицидалният чиновник е призван да помогне и на лемингоподобните си колеги по пътя към оня свят.
Авторът на играта, холандецът Jesse Venbrux, има и други любопитни хрумвания в гейм-портфолиото си.
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Пхахаха, точа веднага!!
ОтговорИзтриванеИма и доста нива дет тряя си ебахти светкавичния с пръстите и/или да нацелиш момента и естествено няма как да се получи от първия път, нито от втория... и си рестартираш кат идиот.
ОтговорИзтриванеА, да, и има доста бъгове - виждам как трябва да умра, а понякога се получава и по-лесно волно или неволно.
ОтговорИзтриване