![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiKXA8hzhIAMQFnr4YnRJYGXs9rnDfwgWVqbkKVYzmP3CT0B1gz7Zv1LUfsYk3JlrRkGEwEI4l0IP_WNvFcrmVNJaBpvGmhSpOgqIyzlu-wTnBGLJR29M8mhGtf4bkNUcEU4G7NEg/s1600/alcoholbaddriver.gif)
Скоростен лост с бутилки бира вместо цифрови означения на предавките. Скоростта се покачва, промилите също. А финалът със задната е просто гениален.
Чисто символно-метафоричното ниво, на което са обвързани алкохолът и шофирането, от една страна не е така плашещо както реалните последствия от комбинацията, но семплата анимация привлича погледа и носи ясно послание, фиксирано от заключителния слоган. Банерът е част от едноименната кампания на Каменица и е дело на ICYGEN.
Отделно си струва да се отбележи, че за разлика от въпросната ситуация, в креативния процес алкохолът не е забранен. Понякога дори помага.
не е лош, но трудно се забелязва и кликаемостта му е трагична.
ОтговорИзтриванеповечето банери имат други цели за реализиране