вторник, април 15, 2008

Варна ще гладува!

Когато преди две седмици със Заека си купихме по един-два дюнера от там, чичакът ни връчи една мазна тетрадка и ни подкани да се подпишем.

Подписка против затварянето на павилионите около Икономическия техникум.

Подкрепихме с охота. Файда -- нулева!

Като оставим настрана въпроса, как фотосът на 5 кобейна на плаж е свързан с темата на съобщението, остава този с причината за закриването. Звучи ми като при летище София, където изведнъж се оказало, че някаква ограда блокирала сигналите на радиокулата.

Сега за гладните гърла остава само закритият Sky Food 2 с неподвижните костенурки, който поне на първо време ще монополизира пазара.

5 коментара:

  1. Да, сега центърът вече няма да е същия. Файда от подписките ни йок. :(. И тоз гадния скай сега как ще наложи монопола там. Сигурно и лайна да готвят и то на тройни цени пак ще се яде там.

    ОтговорИзтриване
  2. То беше пълен оазис точно преди морската, да се наядеш така... Ех.

    ОтговорИзтриване
  3. Анонимен16/4/08 03:04

    не че съм ял скоро, ама последните пъти дюнерите бяха все по-скъпи и също толкова малки, после измислиха с двойно месо и незнамсикво.. ебати арабите евреи... скай същата работа, слагат по 3 картофа на кръст, не е въобще като едно време.. тука за 3.20 ще изядеш дюнер колкото 3 средни за 2 лева или там колкото са напоследък..

    п.п. кобейните :lol:

    ОтговорИзтриване
  4. Ай стига бе... Аз живея тука, уча наблизо, ама нито съм чул нито видял нещо :/ Преди няколко дни минах оттам с компания и нямаше тетрадки. Btw щях да хапна един малък дюнер, когато пича вътре каза че нямал малки питки. Аз му казах "Нищо, другия път" - колко съм бил не-прав само ;)

    ОтговорИзтриване
  5. Араби евреи може да се вземе като ново понятие в демографията :-D

    Аз, честно казано, не съм умрял без тях, но това не прави причината да ги махнат по-малко спорна. Можеха да ги преместят или нещо.

    Най-добрите дюнери за мен са на Османа, колкото и да са семпли, а джобове вече не консумирам с предишния кеф.

    ОтговорИзтриване